Tema: Re: dviracio pirkimas is Senuku?
Autorius: bes <jurijusb(spam_filter)@gmail.com>
Data: 2012-05-01 22:46:46
Pirkau sau dvirati Kross Trans pacific is cia:
http://www.skelbiu.lt/skelbimai/nauji-miesto-turistiniai-dviraciai-garantija-13239244.html

Pravaziavau gal 5 parduotuves, sitas labiausiai patiko.
1100 lt, cia jau buvo mano biudzeto riba.
Dviraciu kol kas esu labai patenkintas.
Patiko kad vairas lenktas sedi tesiai ir sedyne minksta ir
plati.Komplektacija irgi lyg tai nebloga, tik kad brendas lenkiskas.Dar yra
panasus modelis, geresnis uz sita kazkur 200 lt brangesnis.