Tema: Re: Per savaitę policijai įkliuvo per 3,5 tūkst. greičio mėgėjų
Autorius: svyt
Data: 2012-05-16 13:11:53
beje, vairuojant ne reakcija reikalinga, o adekvatus reagavimas i situacija-
kitaip tariant patirtis. nepamenu ne vienos situacijos kad but prireike
geros reakcijos vaziuojant, kur kas daugiau patiorties ka daryt paslydus, ir
patirties nepakliut i tokia situacija kur reikia reakcijos greiocio.

--
vyt/ /