Tema: Re: Per savaite policijai ikliuvo per 3,5 tukst. greicio megeju
Autorius: Nitro
Data: 2012-05-04 10:21:59
o kam pries posuki radaras?

turbut >90proc. Mano kelyje pasitaikanciu uzmiescio radaru stovi prie
avaringu/pavojingu sankryzu. Na vienas radaras vilnius-panevezys atkarpoje
tikrai stovi tiesioje vietoje ir velniai zino kam jis ten reikalingas, bet
tai tik vienas is keliasdesimt...

"Doxlas"  wrote in message news:jnjh9l$ga3$1@trimpas.omnitel.net...

Čia šneka buvo apie naujo tipo radarus - greičio vidurkį atkarpoj
matuojančius. Visi kiti jau seniai yra pažymėti.
Dar kartą - kiek radarų pastatyti prieš pvz pavojingus posūkius, o kiek -
tiesioj ir lygioj kelio atkarpoj?
Užmiesty stovi ženklai prieš radarus, mieste -  pvz Vilniuj - įvažiuojant į
miesto ribas yra ženklas apie radarus miesto teritorijoj.