Tema: Re: Per savaitę policijai įkliuvo per 3,5 tūkst. greičio mėgėjų
Autorius: S54
Data: 2012-04-30 18:20:26
Nu ten uz to neveikiancio inkilo isvaziavimas is ozo yra, bet jis retai
naudojamas.
Galetu ta isvaziavima  panaikinti is viso, o tai portugalai islenda I
gelezini vilka ir bando artimiausiam tarpe apsisukineti (kuris skirtas
apsisukti atvaziuojantiems is priesingos puses)

"VNO"  wrote in message news:jnd9n2$cu5$1@trimpas.omnitel.net...

toli eiti nereikia:
galezinio vilko atkarpa, vaziuojant nuo Skoda link Baltupiu - 100 metu stovi
radaras, matomai neveikiantis.
ka jis ten daro ar ka jis ten itakoja, ypac, kad stovi jis uz viaduko.
realiai visi ten mazina greiti iki 60, kai to jau nereikia.

VNO