Tema: Re: Per savaitę policijai įkliuvo per 3,5 tūkst. greičio mėgėjų
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-04-27 13:10:37
O gal vsdelto ir reikai statyti priesh, kad ispeti erelius - nesvarbu kokia
tai zona?

"homo erectus"  wrote in message

On Fri, 27 Apr 2012 07:47:22 +0300, Linas Petkevičius wrote:

> http://www.lra.lt/lt.php/eismo_saugumas/juodosios_demes/82

Dėmė tai dėmė, man tik labai įdomu, kodėl važiuojant Jonavos kryptimi
kamera buvo pastatyta kokie 400-500 metrų PRIEŠ pavojingą sankryžą ir
perėją, o važiuojant Kauno kryptimi ji stovi tiek pat metrų UŽ tos
sankryžos ir perėjos. Negana to, abi kameros stovi 90km/h zonoje, kai
greitis ties minėta sankryža/perėja yra ribojamas iki 70km/h.
Kodėl tos kameros nebuvo statomos ties sankryža ir perėja?

p.s. man rodos, kad tos kameros neveikia, bet visvien patatymo tokioje
vietoje aš niekaip negaliu paaiškinti.