Tema: Re: Per savaitę policijai įkliuvo per 3,5 tūkst. greičio mėgėjų
Autorius: amenox
Data: 2012-04-29 21:20:57
Dirba policija Kedui, dirba. Prieš kelias savaites buvau giraitėj paremt
savivaldybės biudžeto, stovėjo prieš mane porą šeimų su vaikais. Įsikalbėjus
paaiškėjo kad jie kartu su manim buvo nukreipti į policiją Kedo. Kedai
nepatikėsi kiek gerų, šiltų ir gražių žodžių išgirdau iš jų apie tave. Prie
šių gerų palinkėjimų prisidėjo visi sutikti policininkai ten. Jie sakė dar
truputį, ir bus galima kurti specialų skyrių Kedo popieriams apdoroti. Be
abejo bus galima priimti žmonių iš kitų skyrių, nes visvien gi policija
užsiiminėja niekais. :)