Tema: Re: Per savaitę policijai įkliuvo per 3,5 tūkst. greičio mėgėjų
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-04-26 22:16:02
O dar galima juroje dvi eiles burbulu iki kuriu galima plaukt sustatyt.
Viena bahuriukui, kita diedukui. Nu ir normas alkoholio skirtingas. mano
tevukas po pusbonkio jau ciaudet pradeda, o ash kaip tik jauciu, kad galiu
kaio Shumaheris ant steisheno pavaryt. Kas per nesamone tos vienodos 0.4
promiles?

"YZF"  wrote in message news:jnc0cq$5rm$1@trimpas.omnitel.net...

Nemaisyk linai, nemaisyk. Jaunuolio reakcija geresne negu dieduko +
jaunuolio masina geresne negu dieduko. Itogo diedukui x km/h limitas,
jaunuoliui x + 15 km/h limitas ?