Tema: Re: Per savaitę policijai įkliuvo per 3,5 tūkst. greičio mėgėjų
Autorius: MumZer
Data: 2012-04-30 18:27:11
jei vaziuoji vilnius - panevezys, tai taip. ten kazkaip labai ramus
kelias. nei kebabiniu, nei kebabu megeju su bimbalais.
vaziuoji kaip kaimo keliuku.
bet kazkodel vaziuojant vilnius-kaunas arba kaunas-klaipeda - debilu pilna.
ir net 140 vaziuodamas turesi trauktis nuo kelio per visa kelione ne
viena ir ne du ir net ne  5 kartus..

kazkas negerai su tuo keliu manau..