Tema: Re: Per savaitę policijai įkliuvo per 3,5 tūkst. greičio mėgėjų
Autorius: Doxlas
Data: 2012-04-27 17:17:10
Va, dabar paskelbtas truputį geresnis rezultatas - 2 nevieši automobiliai,
16 pažeidimų, t.y. po 8 kiekvienam ekipažui per dieną.
http://auto.delfi.lt/advice/ket-pazeidejai-vaziuoja-greitai-ir-uz-tai-moka-brangiai.d?id=58604987

Dėl Kadžių - ir man keista, ne kartą per pastaruosius metus esu pravažiavęs
pro juos pažeisdamas taisykles - negavau jokių laiškų su sąskaitom ir
nuotraukom ar kvietimais į policiją. Vieną kartą Vilniuj privažinėjau ženklą
60 gal ant kokių 110, biški numečiau, nu bet tikrai turėjo likt apie 90 - ir
nieko. Ir mano auto spidometro parodymai nuo GPS skiriasi kokiais 1-2 km
prie 100 km/h...