Tema: Re: Per savaitę policijai įkliuvo per 3,5 tūkst. greičio mėgėjų
Autorius: qq
Data: 2012-04-26 17:49:38
> Pamąsčius apie šiuos skaičius man vis labiau darosi nesuprantama ką veikia
> kelių policija su mobiliais greičio matuokliais, kai kadžiai A juostose
> pliauškina be atvangos.
> Negi visas tas patruliavimas tėra veiklos imitavimas ir įranga dirba
> neregistruodama pažeidimų?

Man tai sitas primine kazkada skaityta straipsni, tai atradau:
http://auto.delfi.lt/advice/pazeidejams-policijos-smugis-is-pasalu.d?id=50227316

citata:
"Vienu automobiliu be skiriamųjų ženklų važinėjantis ekipažas per dieną
sustabdo maždaug 5 pažeidėjus."
Tai as taip nesupratau, ar cia zurnliuga ka supainiojo ar cia rimtai. As per
20 minuciu vaziavimo i darba daugiau pazeidimu kasdien pamatau. O cia 2
policininkai su brangia tecnika sugeba sustabdyti tik 5 pazeidejus per
diena. Tuo labiau toliau tekste: "Fotoaparatu patruliai per valandą
užfiksavo 100 eismo taisyklių pažeidėjų."

P.S. o kaip dirba musu policija, tai ir taip visiems aisku.