Tema: Re: pavoge....
Autorius: Doc
Data: 2009-05-24 16:45:08
Tokia strategija tik išmokys pyzdint saugantis, kad niekas nematytų. Jei
nori, kad nevogtų, pasistenk išaiškinti, kodėl vogti yra blogai. Jei manai,
kad lengviau kviesti policiją ar duoti į dūdą - be abejo sutinku, tikrai
lengviau. Tačiau tokie veiksmai išsikeltų tikslų deja pasiekti nepadės.

--
Doc