Tema: Re: pavoge....
Autorius: Faktas
Data: 2009-05-20 10:32:59
taigi jau buvau parašęs, kad byle kokie pezalai niekam neįdomūs, ką čia vėl copini.
aš parašiau, jog buvo daryti tyrimai, pagal juos apskaičiuotas vid greitis, o ne kad koks nors
pacukas su audi kvatro per A juostas padarė vidutinį greitį kamščio metu 30kmh.
atitinkamai jei replini ką nors į tyrimą, tai ir rašai bent į panašias sąlygas, o ne pasigirti kur tu ten
viršydamas greitį kokį rekordą pamušei.

--
http://sites.google.com/site/autokritinemase/