Tema: Re: pavoge....
Autorius: Mrlz
Data: 2009-05-19 20:47:02
Nu tipo pats zbitku jokiu nedarydavai kai vaikas buvai...

Mes ir bulves i duslerkas kisom, ir su ragatkem i langus, varnas saudem. Ir
dar daug visko darydavom.

Prie ko cia tie tevai?
Ar jie mato, ka vaikas kieme daro?

Sakyciau vaikas butu isejas pasivaiksciot su tevais ir tevai jam sakytu:
ziek Petriuk matai ta masina? Nubek ventilius ishsuk ir atnesk man.
Vat tada galima butu tevus kaltint.

--
www.boulingas.net - Boulingo diskusijos