Tema: Re: pavoge....
Autorius: Faktas
Data: 2009-05-21 09:37:37
tai ir žiūrėk rimtai, o ne kaip į normalų raidos etapą į kurį nekreipiama dėmesio.
o tu siūlai tą patį, ką tas tavo draugelis ne kartą įkliūvęs ir taip gavo.
na pylos nuo tėvų, na nuo policininkų, koks skirtumas. pirmą kartą išsigąstų,
o vėliau, būtų eilinis pabarimas. pamatytų, kad ir tie nieko negali padaryti.

--
http://sites.google.com/site/autokritinemase/