Tema: Re: pavoge....
Autorius: CodeC
Data: 2009-05-19 21:02:38
Mrlz wrote:
> Nu tipo pats zbitku jokiu nedarydavai kai vaikas buvai...

pavoges tikrai nieko nesu. zbitkas darydavau.

> Mes ir bulves i duslerkas kisom, ir su ragatkem i langus, varnas saudem. Ir
> dar daug visko darydavom.
>
> Prie ko cia tie tevai?
> Ar jie mato, ka vaikas kieme daro?

turetu matyt.

> Sakyciau vaikas butu isejas pasivaiksciot su tevais ir tevai jam sakytu:
> ziek Petriuk matai ta masina? Nubek ventilius ishsuk ir atnesk man.
> Vat tada galima butu tevus kaltint.

gal ne tevai, bet tai ne siaip sau jie ten aikstelej kamuoli musinejo ir
man vos pro duris iejus puole ventiliu nusukinet. nes butent pas mane
metaliniai, grazus ventiliai buvo. nemanau kad normalus vaikai tokiom
xuiniom uzsiiminetu, ir zbitkom as to nevadinu.