Tema: Re: pavoge....
Autorius: Fla
Data: 2009-05-21 09:23:56
Na taip. Va mano vaikystes bene geriausias draugelis irgi pradejo nuo visiskai
nekaltu smulkmeneliu, kurios daugumai jusu chia labai neuzhkliutu.

Veliau perejo prie biski didesniu smulkmeneliu (va pvz. daresi akvariuma,
"burbuliatoriaus" truko, motina dave pinigu jam, bet akvariumu turgelyje
prie mano akiu nuo prekystalio jis ta burbuliatoriu pavoge). Paskutini
karta kai apie ji girdejau, pries gal 10 metu, tas veikejas jau kalejime
sedejo uzh kazhkokius darbelius.

Na bet chia aishku ne argumentas, nes gi "kiekvienas vaikystej esam pavoge
obuoly, karabito, ect, ir va pazhiurekit - kokie puikus zhmones ishaugom" :)

Beje, to veikejo motina kartais suzinodavo apie jo smulkius darbelius,
aiskindavo kad negalim, ir bausdavo (ir "pedagogiskai" ir nelabai)..

O man to pasekoj viskas atrodydavo kaip didesnio masto tevu neklausymas uzh
kuri gresia tik didesnio masto "pyla" is tevu :) Nieko keisto, kad tai matydamas
ir pats esu nesamoniu padares. Na pvz. pavoges bandeliu is parduotuves. Budavo
tokios juokingos, kur berods 3 vnt. i viena celofanini poka apjungtos; 1*3 ar
tai 3*3 kapeikas kainavo, nepamenu tiksliai.

Ir prisimenant visus tuos dalykus vaiko akimis, manau kad man butu geresne
itaka padare, jei buciau mates kad cia yra kazkas kito, nei dalykas uz kuri
tiesiog gaunama vaikam daugiau ar maziau iprastos "pylos" is tevu (o pvz. butu
realiai sudalyvaves "dede policininkas", kuris bara tevus, ir gali mane ishvezhti
i vaiku namus ar kolonija:). Ir dar, visa tai prisimenant, man atrodo kad
labai svarbu i pacias pirmas tokio pobudzio "zbitkas" ziureti rimtai, o ne
kaip i normalu vaiko raidos etapa, nerodanti auklejimo spragu.. Nes kai ta
problema isivazhiuos, imho daug shansu kad jau bus velu kazhka keisti :)

Va tokie mano $0.02 :)

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)