Tema: Re: pavoge....
Autorius: Fla
Data: 2009-05-20 16:19:10
Linas Petkevičius wrote:
> statistinio policininko pedagoginiais sugebejimais labai abejociau. Jei norima
> ne proceso, o rezultato, pirmiausia bandyciau kalbeti su tevais.

As asmeniskai nematau priezhasties, kodel ieshkoti tevu, bei jiems praneshineti
"dzhiugias" naujienas turechiau as, o ne tam skirta ir zinanti* kaip tai daryti
policija. Tuo labiau kad neaishku kas ten per tevai.

* - jei policijoje dirba zhmones kuriu negalima prileisti prie vaiku, nes anie
pasekoj patirs sunkiu psichiniu traumu ar pan.. na nezinau, tada ishvis baisu
ir i gatve isheit :)

> Jei buvo pasakyta, kad saldainiu imti negalima - tai jau vagyste.
> Morales poziuriu sunkinanciomis aplinkybemis - ish tevu.

Manau vagyste tai ar ne, reikia klausti to, ish ko pavoge. Jei mano vaikas
"pavogtu" saldainius ish spinteles, kuriu butu sakyta neimti - susimastychiau
prie ko tai gali privesti, ir kaip tam uzhbegti uzh akiu. Tiesa vagyste to
nelaikyciau, nes saldainius ir t.t. suvokiu kaip visos seimos turta, bent jau
kol vaikai gyvena kartu su tevais.

Bet tikrai negalvociau, kad nuo mashinu vagiami "ventiliai tikrai dar ne rodiklis
apie auklejimo problemas" :)

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)