Tema: Re: pavoge....
Autorius: CodeC
Data: 2009-05-20 10:35:42
Linas Petkevičius wrote:
> Cia pagal ideja gaunasi, kad vaikui bausmes skyrimas turi buti
> adekvatus. Policija, protokolas ir pan. IMHO tikrai ne sprendimas. Kai
> tavo vaikas iš šifonjero saldaini nesiklauses pasiims irgi policija
> ishkviesi ? Ar tavo vaikas tikrai to nedaris ?

savam gal nekviesiu, bet as del save esu 100proc kad antra karta jis taip tikrai nedarys.
o del ano tevu 99proc kad didziausias dziaugsmas kai vaikas iseina i kiema ir nenervuoja.
ir px ka jis ten veikia ir su kuo.
pvz buvo toks klasiokas, kuris pastoviai valgykloj po kelias bandeles "pasiskolindavo".
px kad kainavo po 10-20centu. cigaretem tu centu turedavo, o bandelem - ne.
tai 8-9 klasej prasidejo festivaliai su policijom del vagysciu is masinu ir t.t.
kazkodel nei vienas kitas tokiu problemu neturejo.