Tema: Re: pavoge....
Autorius: Fla
Data: 2009-05-20 17:08:09
Linas Petkevičius wrote:
> Nu ir sakau - i policija. Nes jie tikrai isspres problema geriau nei tevai.

Policija cia butu kaip motyvacine priemone tevams spresti tas problemas (kuriu
prieshingu atveju jie gali nematyti, arba laikyti jas nerimtomis).

Aisku jei tevai ish tokiu, kurie ir toliau problemu nematys - yra dar papildoma
viltis, jog susidurus su policija vaikui galvoje sukirbes ishganinga mintis "hm,
o gal mano tevai nera sektinas pavyzdys"?

Na bet rasiau jau visa tai :)

> Nes jei vaikas nesiklauses saldaini paeme, manau, kad geriau tokie tevai vaiku
> ishvis neturetu.

As ne taip sakiau. Sakiau, kad geriau vaiku neturetu tie, kurie neizhvelgia
pavojaus signalo (ar bent dalyko i kuri reiketu atkreipti demesi, bei apie
ji pagalvoti) tame, kad vaikas "pavoge" saldaini.

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)