Tema: Re: pavoge....
Autorius: CodeC
Data: 2009-05-20 10:14:28
KEdas wrote:

> O kas tie ventiliai? Tai padangas nuleido (išsukdami ventilius) ar tik
> dangtelius pavogė?

dangtelius.
bet tai 100proc. turejo is anksto nuziuret, nes vaziuojanciai masinai tokio dalyko nepastebesi.
ir nusuko kazkodel ne kuriai nors ir kitu 20 masinu stovejusiu, o man, vos islipus is masinos.
tai cia ka, siaip netycia, zaisdami?:)
px man tie dangteliai, ne ju gaila. turiu namie visa sauja nuo dviracio.