Tema: Re: pavoge....
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-05-20 16:29:35

> As asmeniskai nematau priezhasties, kodel ieshkoti tevu, bei jiems
> praneshineti
> "dzhiugias" naujienas turechiau as, o ne tam skirta ir zinanti* kaip tai
> daryti
> policija. Tuo labiau kad neaishku kas ten per tevai.
>
> * - jei policijoje dirba zhmones kuriu negalima prileisti prie vaiku, nes
> anie
> pasekoj patirs sunkiu psichiniu traumu ar pan.. na nezinau, tada ishvis
> baisu
> ir i gatve isheit :)

Nenoreciau tokio kaimyno. Ir bent jau ash su kaimynu vaiku taip tikrai
nesielgciau.

> Manau vagyste tai ar ne, reikia klausti to, ish ko pavoge. Jei mano vaikas
> "pavogtu" saldainius ish spinteles, kuriu butu sakyta neimti -
> susimastychiau
> prie ko tai gali privesti, ir kaip tam uzhbegti uzh akiu. Tiesa vagyste to
> nelaikyciau, nes saldainius ir t.t. suvokiu kaip visos seimos turta, bent
> jau
> kol vaikai gyvena kartu su tevais.

Nu tai bukim nuoseklus - formaliai tai vagyste. Ziurek placiau - siandien
saldaini paeme, kai neleidziama, rytoj desimt litu ish pinigines, o po metu
ir paskers, jei rakteliu nuo masinos neduosi. Ar nelakas  į vaiku teises
tokius tevus priduot ?