Tema: Re: pavoge....
Autorius: Fla
Data: 2009-05-20 09:40:37
"Dura lex, sed lex" :) Man atrodo anksciau pats kazkurioj nekaltoj
(mano poziuriu:) situacijoj taip rasei.

O cia man atrodo butu i gera, kaip prevencija kad tai daugiau
nepasikartos, ir neprasides vagies "karjera". Be to mazesne
tikimybe, kad teveliam irgi pasirodys "aj, nu kas cia tokio",
ir kad galutiniam rezultate vaikas uz tai liks tik apdovanotas
(na cia tas variantas kur Faktas pasiule).

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)