Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: ABLomas
Data: 2011-09-27 17:21:16
On 2011.09.27 16:02, spakainas wrote:
> hehe ;] O tai taip ir neatsakei, ar kompo parodymai ir realus
> vidurkis daug skiriasi?

Nu tai ir sakau - gal ir skirias, bet max 2 litrais, čia jau su visais
užmetimais kiek tik išeina, kas sako kad nesiekia 12 litrų mišriu režimu
važinėjant (didesnė dalis mieste).

> Beje, neatmeskim to fagtuso, kad į darbą nors ir Vilniuj, bet kaip ir
> be kampščių važinėji. Man irgi kažkada pavyko 7 litrus padaryt, kai
> vakarais daugiau pavažinėjau. Bet tik atsistoji ryte prie kiekvieno
> šviesoforo nu ir pakyla iki 9 vėl.

Aš gi ir nerašiau kad važinėju tik per kamščius ;-)
Šiaip tai važiuoju standartiniu laiku, 8-9 ryte, 17 valanda iš darbo,
tik kad atstumai mažesni, nei daugumai (kas, iš kitos pusės - irgi
peilis sąnaudoms, nes kiek suprantu šaltas variklis daugiau ima). Dar
dienos metu kartais padraivinu - nu vis tiek susidaro.

Šiaip tai žmonės rašo, kad T6 nuo 2.9 sąnaudos nedaug skirias "protingai
važinėjant". Bet normaliom sąlygom turbūt taip nesigautų, savo kailiu
išmėginau - kai nevalina ir varai kaip pencinykas ir kai pradeda traukt
- automatiškai gaunas agresyviau važinėt, kas labai kenkia kuro sąnaudoms.