Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: spakainas
Data: 2011-09-27 16:02:22
hehe ;] O tai taip ir neatsakei, ar kompo parodymai ir realus vidurkis
daug skiriasi? Beje, neatmeskim to fagtuso, kad į darbą nors ir Vilniuj,
bet kaip ir be kampščių važinėji. Man irgi kažkada pavyko 7 litrus
padaryt, kai vakarais daugiau pavažinėjau. Bet tik atsistoji ryte prie
kiekvieno šviesoforo nu ir pakyla iki 9 vėl.