Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: spakainas
Data: 2011-09-27 15:37:59
Tai viskas ok, retsykiais išvažiavus į užmiestį pradega ir vėl viskas
normaliai. T.y. pas psa yr spec skystis, kurio įpurškia kompas, kai
slėgių skirtumas peržengia ribas. Čia vadinamas "šlapio" tipo dalelių
filtras. Pas tajotas "sauso" tipo - elementariai stovi penktas
purkštukas, kuris įpurškia kuro prieš filtrą ir taip užkelia filtro
temperatūrą (~800 laipsnių, jei neklystu), tada apnašos pradega ir vėl
viskas kaip ir ok. Tik tuo momentu kai įpurškinėja dyzelio, nukrenta
trauka ir iš paskos rusvai gelsvų dūmų stulpas, jei gerai gazuoji ;]
Šiaip kiek supratau, tai pagrindinis peilis šitiem filtram yra daug
sieros turintis kuras. Kažkada teko užmatyt europos žemėlapį su
sąlyginiu žymėjimu, kur kuras zjb o kur su siera. Tai normalus kuras tik
skandinavijoj ir vakaruose, pradedant Vokietija. Aišku tas žemėlapis ten
eilės metų senumo, gal dabar situacija kitokia, nežinau. Bet man
pradėjus piltis statoile (jie atseit iš skandinavijos dyzelį veža)
pasibaigė bajeriai su dažnu filtro "pravalymu".
Dar mačiau kažkur užsienyj reklamą, kad tuos filtrus išimtus išdegina
spec krosnyse, ale toks kaip ir restauravimas gaunasi. Bbž kiek
veiksminga ir kada ant Lietuvos tas atsiras. Pas mus kadangi ekologija
paskutinėj vietoj visiems, tai kur kas paprasčiau iškastruot nei keist
ar restauruot.