Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-23 19:33:45
On 09/23/2011 06:29 PM, Dainiushas wrote:
> Kas jau buvo tai A4? Ar pumpaduzė dvilitrė?

vat kiek litru tiksliai nzn. 'buvo' tai praktiskai nuo A iki Z kas gali
variklyje sugest. galva, voztuvai su lizdais, purkstukai, starteris,
generatorius, smagratis, cia tik tai ka ant greicio prisiminiau. po
kapitalkes ir tai dar ne galas. masinai is akies kokie 5 metai, gal
biski daugiau, nenuvaziavus tikrai nei puses, gal nei trecdalio kiek pvz
mano volvas nuriedejes. liudniausia, kad tokiu nelabai kas nori
remontuot. siandien Auturoj irgi ta pati pasake.
nepelninga, neapsimoka, todel net neuzsiimam taisyt. cia apie
purkstukus. beje, tai ne pirma tokia panasi istorija.