Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-23 16:20:04
On 09/23/2011 04:08 PM, Dainiushas wrote:

> nu tai sakau, klausimas anst kiek gyvas akumas :)

naujas, idealus, pilnai pakrautas. servise net savo dejo, galvojo kad
mano blogas - vos kompresija pamatavo.

> benzo gali su vandeniu nesunkiai užsipil šiais etanolio laikais... ir
> turėsi tokį patį seksą. Iš kitos pusės, gi žinai kad žiema - slabo
> normalaus kuro užpilt?

> aga, lambda zondai, visa aukštos įtampos huinia etc. Gal davai
> nepradedam, turiu aš panašaus amžiaus benzą ir dyzelį

nu as pries tai vazinejau su dar senesniu benzu, beje irgi bmw. kapota
buvau atidares tik tepalu ipilt. akumas buvo senas prie mirties ribos,
filtra oro keiciau gal kas koki 30kkm ir t.t. zodziu prieziuros nulis
variklio atzvilgiu. vaziavo be menkiausiu bedu.
pripazink, kad argumentai is serijos 'man veikia' arba 'man neveikia'
nelabai kaip siejasi su bendra situacija.