Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-26 20:56:51
On 09/26/2011 06:09 PM, aspats wrote:

> Tai kodel tu vis dar turi dyzeli? Parduok ir nusipirk naujesni geresni
> benza (nes benzas pigesnis ir neuzdrostas bus)

tai nusipirkau va viena... tik biski kitos kategorijos.
volvo dabar parduot jau velu, nieko as uz ji negausiu, o kol vaziuoja
tai ner tikslo. sita ziema ir starterio remonto rezultatai parodys ar
bus butinybe ar ne keist.
siaip kai vel kada pirksiu, tai tik benza. nes vairuotoju dirbt
nesiruosiu, o vaziuot man n kartu maloniau su benzu, nors cia toksai
'3.14' niekaip nepajegia perprast kodel :) sita tai bbz kodel pirkau,
idomu dyzeli isbandyt ant savo kailio buvo gal.