Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: kaiser
Data: 2011-09-27 08:11:32
Tai aš ir nesakau priešingai. Tiesiog paaiškinau kodėl tavo bandytas S60 
galėjo pasirodyti mažiau manevringas už 406 su 11.1 m. apsisukimo 
spinduliu. Nes matyt ten ir buvo modifikacija su R16 ir 11.6 m. 
apsisukimo spinduliu ;)

___
kaiser


2011.09.26 23:10, Herkus rašė:
> nu tai gal nuo auto modifikacijos priklauso, bet ant to pacio bolido 
> uzmovus kita ratu diametra radiusas lieka tas pats. auto pati 
> nesiadaptuos staiga ratu dydziui pasikeitus;)
>
>
> 2011.09.26 13:20, kaiser rašė:
>> Aš labai į šitą klausimą nesigilinau, bet bent jau Volvo, priklausomai
>> nuo su kokiais ratais išrieda iš gamyklos auto, yra skirtingi posūkio
>> kampo ribotuvai ar kažkas tokio. Tad S60 su R16 apsisukimo spindulys yra
>> 11.6 m., o su R15 - 10.8. Gali pasitikrinti autoweek.nl.
>>
>> ___
>> kaiser
>>
>>
>> 2011.09.26 11:54, Herkus rašė:
>>> Kas cia per geometrijos formule? Rato diametras neitakoja sukimosi
>>> spindulio, jei vairo susukimo kampas tas pats!!! Intertiskuma - taip,
>>> tai nebent jei greit apsisukineji radiusas gali siek tiek padideti.
>>> Letai vaziuojant itakos nebus. Taip, kad parkuojantis ar tu su 15" ar
>>> su 16" tas pats pimpalas.
>>>
>>>
>>>
>>> 2011.09.26 09:51, kaiser rašė:
>>>> Iš kur gali būti lengvesnis apsisukimas su didesniu spinduliu? Gal tas
>>>> S60 buvo su 16" ratais, o ne 15" prie kurių yra tie 10,8m. Su 16" 
>>>> ratais
>>>> bus 11,6m.
>>>>
>>>> ___
>>>> kaiser
>>>>
>>>>
>>>> 2011.09.26 08:35, Gedas rašė:
>>>>> Klausimas ar visi vienodai matuoja tuos spindulius, Peugeot 406 su
>>>>> ~11.1 m
>>>>> spinduliu daug lengviau visur apsisukdavau nei su S60 (10.8). Ta pati
>>>>> pastebejom ir su C5.
>>>>>
>>>>>
>>>
>