Tema: Re: S60 ar S80 +/-
Autorius: CodeC
Data: 2011-09-26 17:21:51
On 09/26/2011 05:13 PM, Pi. wrote:
> darbinis auto ir naminis gal ir skiriasi.. bet jie abu nauji(per 10 metu
> 3 nauji dyzeliai namie vs darbe du bendzai ir dyzelis )..
> man asmeniskai su dyzeliu daug maloniau vaziuot.. ir vaziuoja kai
> reikia, ir ekonimiskiau..

tu rasyk konkreciai ka lygini?
as pvz pats asmeniskai lygines esu tokias auto:

volvo 850 2.5 tdi 96' vs. volvo v70 R 97'
bmw e36 323 95' vs bmw e36 325 tds 95'

praktiskai identiski kebulai, metai ir varikliu turiai, skiriasi tik
degalai. spek su kuriais smagiau vaziuot?:) man tai keista kaip tokie
dar klausimai kyla.