Tema: Re: Milicinika taranavo!!!
Autorius: Ignas
Data: 2011-03-10 10:20:43
filmukas paviesintas, tai kam jis dar taksistui reikalingas? filmuota miesto
apsaugos kamera berods, bet va policininkai nebuvo patenkinti isviesinimu...
kodel?

rinkimuose nedalyvavau, is zinomesniu isrinktuju mero nematau, o ko
nepazystu nepatarsiu... centrai - javtokas, maz valantina paims... butu ten
ne bobute kur 50 metu gyvena, o koks politikierius tik pernai zeme
atsikeles - tu tai drasiai nesneketum, o ir geokadai gal tektu atsiprasyt...
:)