Tema: Re: Milicinika taranavo!!!
Autorius: Glebas
Data: 2011-03-08 11:58:46

"Korke" <Korkes@mailas.net> wrote in message
news:il4t9h$rim$1@trimpas.omnitel.net...
> Glebai,muset ilgai treniravaisi kol tokiu "intelektualu" tapai.

Su visa pagarba, ne tau spręsti apie mano intelektą :) Į asmeniškumus veltis
nereikėtų.

 >Jei jau i detales einant vaziavo i kur ? I gaisra ! Ka ten mentas padarys
gaisre?
> Ibegs, istrauks is degancios uzdumintos patalpos ?

Jie atlikinėjo gautą užduotį. Važiavo prižiūrėti viešąją tvarką. Tai jie
taip pat turi atlikti ne lėčiau, nei kitas užduotis. Plius ne mentai jie,
jei jau ką...

 >Suprantu jei butu ginkluotas apiplesimas, ikaitas, dar kazkas. Ka per
racija
>pasake adresa ir viskas, vaziuok kiek traukia ten issiaiskinsi kokio
>pobudzio reikalas? Kur matet, kad anie meteoru greiciu ateleke i gaisro
>ivyko vieta, iskart griudami lekia tiesiai i ugnies zidini tvarkos daryti ?
>Gal visgi mastyt reikia, kad ir link to, kokio tipo iskvietimas ?

Dar kartą pasikartosiu - ne pareigūno reikalas kodėl ir kam jis ten
važiuoja - jis turi atlikti gautą užduotį. Gaisro jis negesins, tai ne jo
darbas, kaip ir ne gaisrininko darbas prižiūrėti viešąją tvarką. Gaisras
lygiai taip pat gali būti pavojingas ne tik patalpoje esantiems, bet ir
aplinkiniams, kuriuos reikia kažkam suvaldyti. Tam yra policijos pareigūnai.

 >Per miesta pilnai galima lekt greitai, bet saugiai, sankryzoje suletejant
ir
>paskui tiesiosiose vel  isibegejant laiko neprarasi daugiau nei yprastai.

Iš kur žinai, kad jie nesulėtino? Link fabijoniškių ten sankryžos kas kokius
300m, nėra ten tiesiųjų didelių.

>Ten gi pati vaziuojamuju  daliu saNkirta siaurute, neismanevruosi jei
>kazkas ziurek per puse ar per  auto korpusa ikish nosi net ir sustodamas
>tave praleisti, keli metrai sonan ir bordiurai gi. Ir koks finalas ?
>Apsviles vazonas ir tris gerai, kad ne nabashnykai ligonineje.

O jei vis tik būtų praleidžiamos spec tarnybos, tai nieko ir nebūtų... taip
kad čia jau diskusija "kas būtų, jei būtų"