Tema: Re: Milicinika taranavo!!!
Autorius: Rivo
Data: 2011-03-08 18:49:11
sakykim taip, su migalkem lakstyt neteko, bet baną mašinai nuo tėvuko
savaitei buvau gavęs, kai per žalią nestabdydamas ir nesidairydamas
pralėkiau... Nuo to laiko kažkaip išsiugdžiau refleksą, kad nesvarbu kokia
spalva šviečia, sankryžoje apsidairyt reikia..
Šiaip aš būčiau už tokį įstatymą: spec. tarnybai trukdantis automobilis gali
būti grubiai nustumiamas, o jei proceso metu apgadinamas spec tarnybos auto,
už remontą moka ne vietoj pastatęs...

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

Retorinis klausimas - teko kada nors vazinetis su karuciu su migalkemis?
Teko matyt, koks poziuris į tai kai kuriu vairuotoju? Newsuose visi teisingi
ir dezentelmenai. O ash pats vaziavau ir nekarta. Kad ir  gaisrines
paramedikais, kai vairuotojas sankryzoje islipo ir isterijoj su beisbolo
lazda nugine trukdancius pravaziuot. Nes ji mate, niekam netrukde, niekas
nesviete, bet paprasciausiai - POHUJ, VISTIEK NEPULS. Arba ivykus
autoivykiui - bando greituske apsisukt, kad isvest nabaga,  o kelkrastyje
sustoje ziurovai nesiteikia patraukt savo karuciu. Irgi kaltas, kad atbulas
vaziuodamas su bamperiu dureles aplamde?

"Rivo"  wrote in message news:il5fot$ven$1@trimpas.omnitel.net...

taip.
kadangi tam kuriam žalia gali saulutė i akis paspigint ar panašiai... Jis
praleis privalo tik matomą kliūti (garsą ir su signalizacijos galima
supainiot). Tuo tarpu su švyturėliais gaunama teisė ne perskrist užsimerkus,
o pravažiuot be eilės per sankryžą. Prieš tai įsitikinus, kad tave
praleidžia ir užsirašius nesusipratėlių numerius vėlesnėms konsultacijoms.

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

T.y. bet kuriuo atveju, susidurus automobiliams, jei vienas buvo su
svytureliais ir vaziavo per raudona - kaltas butent jis?

"Ignas"  wrote in message news:il57ip$fd0$1@trimpas.omnitel.net...

na jei vaziuojanty per raudona (kuris turejo isitikint manevro saugumu)
nukale vaziuojantis per zalia, tai man kaip ir klausimu kas kaltas nekyla...
taip pat nekyla klausimu ir del pirmo punkto... :)
bet bent jau is Kedainiu pavyzdzio, turim susidare neigiama poziury i
policijos veiksmus ir pacioje situacijoje ir po jos...