Tema: Re: Milicinika taranavo!!!
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-03-10 09:59:45
Nu taip - taksistas turetu ieskoti ne autoriaus, o filmo originalo. Mistiniu
budu, neiskodamas autoriaus. Akivaizdu. Tiesa, ka reiktu rinkti Vilniaus
meru? Ir ka i centrus statyt per EuroBasket2011? Dar vienas niuanselis -
Geokada man kazkada sklypa matavo - kuoliukus sustate. Bet vat kaimyne kur
gyvena 50 metu akivaizdziai ir be jokiu diskusiju zino, kad kuoliukus jie
ant jos zemes pastate. Bet kadangi turiu draugu tarp advokatu, teiseju ir
matininku, tai tik delto ir negali ji man nieko padaryti, nes pazintys
viskas.

Tas pats ir su tavimi. Tau akivaizdu, kas kaltas, taciau, jei tau  remiantis
KET 190 ir 191 punktais teisme badytum irodyt, kad pagal nutylejima visada
kaltas migalkiu savininkas, galiu tau garantuot - tiesiausias kelias i
reikalo prakishima. Kad ir kaip tau atrodytu akivaizdu priesingai.

"Ignas"  wrote in message news:il9vli$hp2$1@trimpas.omnitel.net...

palauk... tu vel cituoji tai ko nebuvo mineta: tai taksistui ar filmuko
reikejo ar jo autoriaus? filmukas atsirado nete (nu sakykim kad ir taksisto
pagalba), bet autoriaus su dideliais pareiskimais ieskojo policija... cia va
kaip newsuos nuskambejus istorija su video is jonavos, o po to kazkokio
naujo komisaro bandymas uzmaskuot tokius dalykus "ispejimu"...