Tema: Re: Milicinika taranavo!!!
Autorius: Korke
Data: 2011-03-08 09:24:09
nu bet tai vistiek, ant tiek xujarint per tokia didele sankryza, kiek jau tu
prarasi pristabdes ten ?10-15s ? aisku galima cia bandyt fantazuot, kad
tokie pristabdymai gal lemtinga minute sudarys kuri kazka lems, bet lygiai
taip pat sakyti galima, kad cia pristabdes tu uz poros kvartalu greiciau
pravaziuosi, nes pasieksi ji kiek veliau nei jame iki tol buvusi kliutis X
pasisalina.