Tema: Re: Rekordas?
Autorius: svyt
Data: 2011-03-08 12:46:01
ir mieste jis gali daugiau kuro valgyt, bent 318 tds kad vaziuotu mindavau
iki 4000 apsuku kaskart pries jungdamas aukstesni begi, 524 isvis virsyju
3000 tik tam kad prapust suodzius, pirma kart nuspaudus iki tiek pasipila
juodi dumai-suodziai, nes niekad neprireikia pilnos galios man, nors
vazineju agresyviai ir tai pakanka max 2500 apsuku viskam. o tai ir sanaudos
ir resursas.
taip ir cia bus, manau 520d variklis tokiai geldai per silpnas, kuro
sanaudos ne nuo kubaturu o nuo masinos svorio priklauso pvz (cia senos
kartos autai, bet nemanau kad dabar kitaip) bmw 518 ir golfas 18- kuro
sanaudu skirtumas apie 5 litrai tom paciom salygom, bmw 518 ir 528 skirtumas
iki litro kol greitis iki 110, paskui galingesnis ima maziau, o daugiau 140
tas kur 18 varikliu isvis nevaziuoja, o 528 kuro sanaudos jau soka i dangu.
jei identiskai vaziuot, galingesniu varikliu to pati masina kuro ims tiek
pat (nu tik dvigubai daugiau ant laisvu apsuku) bet jos resursas bus
didesnis ir daugiau sansu nusipirkt nedamustu varikliu, nes kaip gali laikyt
troikej 18 tds variklis, jei vaziuoji visad sportiniu rezimu, nenuostabu kad
tokio variklio alkuninis velenas turi paklausa antrineje rinkoje, net
nevykusio 525 tds variklio apatine dalis menkaverte, nes jau jo nieks
nepjauna tiek.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,