Tema: Re: Rekordas?
Autorius: svyt
Data: 2011-03-07 11:29:38
zinoma galima ir taip cia daugiau eilinis mano primyslijimas, nes
nepasitikejau pigiu filtru paprasciausiai, kai kazkuriam servise pamaciau
supjaustyta pigu ir man filtrus, beto daznai kaitaliojant gatves salygom
irgi karta buvo purvo pateke,ar del siurblio bedos, tai ford tranzitui
tvarkyt mechanini siurbli teko nu nieko labai brangaus nebuvo, prapute
nenumeme tik aparde, bet maza ko, tai geras filtras kaip papildoma apsauga,
o pirminis bet koks uz 8 litus. o det ji vieninteli irgi kazkaip nedrasu.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,