Tema: Re: Rekordas?
Autorius: eimaz
Data: 2011-03-04 20:15:53
nelabai suprantu koks tau skirtumas apie kokia as auto sneku? kad pasakytum
savo "verdikta", kad sita auto nesulyginama su E39? :) vazinejau su abiem,
tad pasiliksiu sau teise sprest.
tuomet lygink kad ir tas pacias E39. 2,5 benzas man valgydavo 14 duju, cia
jau super skaiciai sakyciau, maziau niekaip netilpsi, plius benzas
pasildymui, tad vidurkis minimum 16ltr duju gaunas, jei ne daugiau.
ir imk 530d. pazistamas telpa i 9ltr, nu tebunie 10ltr. na ir turim kainas
37Lt/100km dujos ir 43Lt/100km dyzelis.
o kur dar irangos atsipirkimas?