Tema: Re: Rekordas?
Autorius: Kicker
Data: 2011-03-04 14:46:35
"CodeC" <co@co.co> wrote in message news:ikq6ig$12d$1@trimpas.omnitel.net...

> [...]
> iprate prie zemu kainu? vaziuojam be reikalo, vietoj ekonomisku masinu
> perkam galingas ir pan. kazkodel paplitus nuomone, kad masina neturi buti
> prabangos dalykas. o as manau atvirksciai. tokios kainu kilimo tendencijos
> tik i nauda iseis ilgoj perspektyvoj - zmones bus priversti ieskoti
> alternatyviu sprendimu. gal net bendru, zmones taps visuomeniskesni. dabar
> rimtai kiekvienas nori po viena vaziuot reikia - nereikia ir dar pigiai.
> tie, kuriem tikrai butina, visada tures uz ka vaziuoti. t.y. jei
> vaziavimas sugeneruoja papildomas pajamas, reiskia tai apsimoka.

nu amerikei ir galingas masinas perka ir pan. nu bet gyvena zmones,
visuomeniniu transportu naudojasi ir t.t.

> zodziu as beveik uz tai, kad tos kainos dar pakiltu gerokai. sumazes
> triuksmo, sumazes priparkuotu bilekur bilekaip kevalu, sumazes smarves
> mieste. zmones daugiau vaikscios, daugiau dviraciu vaziuos, gal vis,
> transportas bus pradetas vystyti atsiradus poreikiui didesniam. baudos uz
> KET irgi gerai kad kyla, atsijos mokancius vaziuot nuo nemokanciu. aisku
> trumpalaikiu minusu yra, nukencia kartais ir sunkiau gyvenantys ir pan,
> bet mano galva svarbiau ilgalaike perspektyva.

su tokia perspektyva as tada ir uz tai kad pvz bustas, nekilnojamas turtas
mieste brangtu tarkim min 1mln lt. kainuotu. Tada mieste rimtesni/solidesni
zmones gyventu, nereiktu parintis del visokiu parktroniku, halogenu,
buferiu, veidrodeliu vagysciu, nu ir seip gal kriminogenine situacija
pageretu :)