Tema: Re: Rekordas?
Autorius: eimaz
Data: 2011-03-07 13:39:50
dyzeli visada brangiau ir parduosi, ko negaleciau pasakyt apie dujas. savo
kai pardavinejau su tiesioginem BRC, pardaviau uz tokia pacia kaina kaip
kitu benzu ir niekas tu duju kaip pliuso neskaite.
as skaityciau, jei per metus nuvaziuoji tuos 40k km, gal tada ir galima
mastyt, nes jei nuvaziuoji kokius 20k km, tai 2 metus vazinet ir kad tik
tada pradetu atsipirkinet...