Tema: Re: Rekordas?
Autorius: CodeC
Data: 2011-03-04 14:59:10
On 03/04/2011 02:46 PM, Kicker wrote:

> "CodeC" <co@co.co> wrote in message

> nu amerikei ir galingas masinas perka ir pan. nu bet gyvena zmones,
> visuomeniniu transportu naudojasi ir t.t.

gyvena... smarkiai i skola visi. visa ju ekonomika karine agresija
paramstyta. realiai patys sau tiek neuzsidirba ir nesukuria kiek
suvartoja, bet jie deka savo armijos kolkas gali sau tai leisti. bet tai
nereiskia, kad kitos valstybes, pvz Lietuva gali sau tai leisti. cia
aisku primityviai. bet mano manymu, reiktu gyventi taip, kaip isgali
pagal kisene. lietuviai tiek pridetines vertes ir produkto nesukuria,
kuri pardave galetu sau leisti panasia prabanga i asmenini automobili ir
dar taip, kad tai atrodytu pigu. kad pasiskirstymas nelygus labai ir
neteisingas, tai taip. sauja zmoniu gyvena N pakopu aukstesiam lygyje,
nei visa likusi mase. pvz 10 zmoniu vazineja naujais prabangiais
automobiliais, o 1000 kitu aplink su senais grabais. nors tiketina, kad
tie 1000 pridetines vertes ir produkto (kuri galiam parduoti uzsienin)
sukuria daugiau nei tie 10. bet cia jau kita tema ir beda, kad zmones
leidzia vagims daryt ka nori. bet siaip paemus vidurki, manyciau kad
automobilis lietuviui turetu buti brangus malonumas. kuri jis sau turetu
leisti atsisakes kazko kito. o kad tai taptu eiliniu buities daiktu,
reiktu isvaikyt vagis ir vystyti uki, pagrinde zemes ir IT, nes daugiau
Lietuva nelabai ka turi pasiulyt.