Tema: Re: Rekordas?
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-03-07 12:52:25
sunku čia su tavim kažkaip gaunasi, bet tik galiu reziumuot, kad

10ltr salerkos - 43Lt
16 dujų - 37Lt

tarkim dar nuolaida, tai 42Lt ir 35Lt grubiai.

Tai taip per 30-40kkm išeina dujų įranga. O bet tačiau labai tikėtina,
kad radus identiško stovio 525i ir 530d, pastarasis kainuos tiek, kad už
skirtumą dujų įranga išeis ir dar atliks.....

Dainius