Tema: Re: Rekordas?
Autorius: CodeC
Data: 2011-03-04 10:06:40
On 03/04/2011 09:41 AM, Darius Styra wrote:

> Na, ir ka?
> Taigi 3 menesiu po kauna su usu ir/ar autobusu vazinet kainuoja 230Lt.
>
> Reiks pasiziuret kaip veikia ekanomija:  ar sumazejo vazinejanciu po 1
> automobiliais, gal isvis - automobiliu sumazejo gatvese,nes ne tik kuras
> brangus bet ir gatves kiauros.
>
> Ir dar:  didysis rusijos kelias M52 kur is vakaru i rytus eina, tukstanciai
> kilometru - ten po viena uz vairo nepamatysi, nors ir kuras pigus, ir dar
> jei trundaliete laisva vieta - ja visuomet uzpildo pakeleiviai.  Tai ir LT
> gal tuoj taip bus?

man tai is tikro dvejopos emocijos kyla :) paciam lyg ir pikta, kad
kainos neadekvacios lietuviu atlyginimam, kad ir gerokai aukstesniems
nei vidutinis. taciau poto kyla ir kitokiu minciu. gal mes tiesiog
buvome iprate prie zemu kainu? vaziuojam be reikalo, vietoj ekonomisku
masinu perkam galingas ir pan. kazkodel paplitus nuomone, kad masina
neturi buti prabangos dalykas. o as manau atvirksciai. tokios kainu
kilimo tendencijos tik i nauda iseis ilgoj perspektyvoj - zmones bus
priversti ieskoti alternatyviu sprendimu. gal net bendru, zmones taps
visuomeniskesni. dabar rimtai kiekvienas nori po viena vaziuot reikia -
nereikia ir dar pigiai. tie, kuriem tikrai butina, visada tures uz ka
vaziuoti. t.y. jei vaziavimas sugeneruoja papildomas pajamas, reiskia
tai apsimoka.
zodziu as beveik uz tai, kad tos kainos dar pakiltu gerokai. sumazes
triuksmo, sumazes priparkuotu bilekur bilekaip kevalu, sumazes smarves
mieste. zmones daugiau vaikscios, daugiau dviraciu vaziuos, gal vis,
transportas bus pradetas vystyti atsiradus poreikiui didesniam. baudos
uz KET irgi gerai kad kyla, atsijos mokancius vaziuot nuo nemokanciu.
aisku trumpalaikiu minusu yra, nukencia kartais ir sunkiau gyvenantys ir
pan, bet mano galva svarbiau ilgalaike perspektyva.

p.s. kolkas panasu, kad kaina dar nepasieke kritines ribos. kai virsys
5-6 Lt tada jau turetu pradeti matytis kazkokie pokyciai mieste.