Tema: Re: Rekordas?
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-03-06 14:44:06
man tai jokio skirtumo, šiaip tiesiog įdomu apie ką eina kalba. Na, o
dabar jau ir pasidarė įdomu, kad per mašina, kad pasisakyt neišeina :)

Kas dėl "su 530d telpa į 9" - su 525 pasistengus tilpt gal irgi būtū ne
16? Nekalbant, kad pas 525 nėra turbino, purkštukų, trijų kuro siurblių
ir kitų "navarotų"