Tema: Re: Rekordas?
Autorius: Monas <monazzz { @ } gmail.com>
Data: 2011-03-04 16:58:11
Na pvz ne visai ne visai mazailtrazio kibiro ir neitin smarkiai naudojamo
aprato, tikrai zinau kad ir daugiau isuka km.
Krepsas Renault Safrane 1998m 2.0 16V
Pagrindinis marsrutas: Kaisiadorys - Kaunas
Benzo sanaudos (ne prie -20): uzmiesti ~8, mieste ~10, mano vaziavimu
vidurkis budavo ~9, zmonos ~8
Dujos detos pries mazdaug 45 000km, tas buvo pries mazdaug 1.5m. Iranga
kainavo ~2000Lt su popieriu tvarkymu.
Duju sanaudos (ne prie -20): uzmiestyje ~9, mieste ~11-12, mano vaziavimu
vidurkis iki 10.5 budavo, ziema pakilo iki ~11.5-12.
na ir aisku benzo kazkiek reikia, prie -20 pavaziuoju taip apie 1.5-2km,
kadangi uzvedineju ne daznai, tik pora kartu per diena dazniausiai tai
skaiciuoju kad 10l uztenka ~1000km, vasara turbut zymiai didesniam atstumui.

Vaproc na zacypku: ar apsimokejo det dujas? :)

Kazkada pries dedamas dujas smarkiai masciau ka daryt ir ar verta, todel
suburiau skaiciuokle tokia primityvia, kad kaskart kai tas klausimas
pasistoja
http://www.monas.lt/kelias.php

Tai nesunku paskaiciuot, kad prie dabartiniu kainu susitaupe prie blogiausio
scenarijaus (skaiciuoju kad benzo jama 8, duju jama 12) daugiau nei 4000Lt.

O dabar super duper eko dyzeliu savininkams vinis :)
Auto kaina su dujomis buvo ~2kE, vaziuoja uz B5 ne prasciau, ant dujyciu
205km/h buvau atsukes (pagal dokus man atrodo 207km/h max speed sako tam
krepsui) ;)
Jei skaiciuot kad dyzelio butu paeme 6l/100km tai tada dujos gauna pagal
islaidas ant ~500Lt, bet jei pasvert kad dyzeli normalu rast uz ~2kE yra
sudetinga + akumuliatorius brangesnis, + filtrai ir kitas aptarnavimas
brangesnis + t.t. tai tie 500Lt nezaidzia.
Plius vaziuoju ir furu ir draugeliu neiskau, kas galetu pigiau zyzelio
padaryt ir bagaznyke saliarka nesmirda.

Ai dar sakysit kad duja smirda :) deja turiu nuvilt, kvapo 0, dujos sudega
be jokio pertekliaus, nes ipurskiamos i ten kur reikia, o ne ten kur galetu
reiketi.

Gero weekend'o ;)