Tema: Re: Rekordas?
Autorius: Renookas
Data: 2011-03-04 09:52:05
taupymas labiau juntamas ne keikiantis koks brangus kuras, bet apgalvojant
pries tai ar tikrai ten ar ten reikia nuvaziuoti ir ar nebus to tasko
pakeliui veliau..

O kadangi visokiu atveztiniu pigesniu kuru nekenciu ir nesiruosiu pirkti,
tai alternatyvu nelabai ir matau. Asiku dar vienas momentas kad as PVM uz
kura pasigrazinu tai salyginai vistiek pigiau man iseina.