Tema: Re: Rekordas?
Autorius: vaikis
Data: 2011-03-04 21:54:16
On 2011.03.04 19:09, CodeC wrote:

> koks skirtumas kam priklauso. lietuvoj zemes klausimu isvis liudna.
Sakiau neskaityk KT. Kai kuriose seniūnijose LT, nėra visiškai laisvos
žemės. Nuo to, kas žemės savininkas, priklauso ir jos stovis.
Dažniausiai, kaip ir minėjau, jei savininkas  nesusijęs su žemės ūkiu,
žemė nedirbama - dirvonuoja. Tai tesis nebeilgai, nes ŽŪM  ruošia
projektą, kad dirvonuojanti žemė bus apmokestinta 10-15 kartų didesniais
mokesčiais. LT ūkininkai pagamina pakankamai produktų, kad išmaitinti
LT. Apie 50 % pieno produkcijos eksportuojama. Grūdai, daržovės -
vagonais važiuoja į rytus. Ten tiesiog daugiau moka už produkciją - ji
kokybiška. Mūsų ūkininkai, aišku tie, kurie moka skaičiuoti, paskutinius
metus "paaugo". Dar niekada neturėjo tokių gerų sąlygų darbui, kaip dabar.
Toliau. Atsiversk statistikos departamento puslapį ir pažiūrėk ką
eksportuojame. Gali likti nustebęs.

PS. Ką tu padarei, kad lietuviškų prekių būtų daugiau parduotuvių
lentynose? Gali neatsakyt :)

Apie tuos, kuriems maistas tampa prabanga, turiu atskirą nuomonę (apie
garbaus amžiaus žmones nekalbu). Nebūk naivus ir mažiau skaityk nesąmonių.