Tema: Re: Fleimas - DIY projektas toweriams
Autorius: Dainiushas
Data: 2020-12-25 17:55:37
nu tai žiūrim ką turim. iš esmės "attack" tai to paties žemo dažnio
signalo aukštesnės harmonikos. O turim stiprintuvą kuris jų negamina iki
bbž kokios galios. Na bent jau iki tiek, kad jos būtų ausiai girdimame
lygyje. Damping faktorius toks, gal garsiakalbis irgi nelabai gali
improvizuot. Ir.....ir girdim tai, ką tie dalbakai studijoj sumasterino
:). Kava pasirodo per karti, einam dairytis kaip čia patiems sau
nepastebimai įbert cukraus..... ;)