Tema: Re: Fleimas - DIY projektas toweriams
Autorius: shadow
Data: 2020-12-24 17:12:14
"Spakainas"> wrote in message>Taigi, tęsiant temą - kurie resyveriai
muzikalesni? Kiek browsinu inetą, tai visi daugmaž Denon giria, kaip bebūtų
keista.

    -yra dar toks 'poklasis' kaip 'stereo receiver'. Ty stereo stiprintuvas
su stryminimo bei subo pajungimo galimybemis.
Kitaip sakant isplestu galimybiu stereo stiprintuvas. Kas mano (ir ne tik)
nuomone muzikalumo poziuriu kur kas geriau nei koks daugiakanalis
'kombainas'. Juolab, kad ir kaina normali, bei nuo laikmecio neatsilieki...
 Taip, Denon giria daug kas, pvz.: DRA-800H. Marantz, ta pati kontora, bet
melomanu tarpe kotiruojamas auksciau (nzn kodel). Pvz.:  NR1200. Onkyo sioje
srity gal net stipriausi (nuolat pelno ivairius apdovanojimus). Pvz.:
TX-8270.
    Be abejone, galima sokt i aukstesni lygi ir isleisti 2x daugiau pinigu,
bet tuomet del minimaliai aukstesnio muzikalumo pojucio teks atsisakyti
funkcionalumo. Kitaip sakant noru ir galimybiu santykis... Jusu teise
rinktis
    Kas del H/K - visiska tiesa. Kelis desimtmecius buvau HK fanas, bet po
to kai juos nupirko samsungas - reikalai nuejo sudyn... :(