Tema: Re: Fleimas - DIY projektas toweriams
Autorius: Signalizacija
Data: 2020-12-20 09:59:13
Paziurejau i grafikus, ir patingejau traukt grafikus is pdf'o. O ka tu
ten matai, ar nematai tai tavo reikalas, man giliai nusispjaut.

Beje kas čai per stebuklas?
harmonic distortion (THD) is 0.2 %.
THD (measured at 1 kHz half power, 8 Ohm) 0,005 %

Kokis čia iskraipymus je turi galvoj?
O šiaip tai dainiušas teisus A klase kažkaip nesiriša. 20W stepro visi
sonai vien radiatoriai, ir kambari kaip geras radiatorius šildo. O čia 90 :D